Kvalitetspolitik

Rota A/S primære ydelse er mekanisk bearbejdning i alle former for metaller.

Rota arbejder målrettet med kvalitet for at levere konkurrancedygtige produkter og altid leve op til kundernes forventninger.

a: Vareleverancer og produktion skal modsvare vores kunders ønsker og forventninger til kvalitet og formål.

b: Udstyr skal til enhver tid være i overensstemmelse med de tekniske lovkrav og standarder.

c: Vi skal kunne yde en højt professionel kvalitet inde for mekaniskbearbejdning.

d: Kvalitet og levering skal til enhver tid minimum modsvare de i købeloven givne bestemmelser. Ethvert tvivlsspørgsmål skal komme kunden til gode. Kunden må på intet tidspunkt føle sig ladt i stikken, og derved have fået, en efter hans opfattelse, dårlig behandling.

e: Lagerstyring, emballering og forsendelser skal ske på en sådan måde, at vi kan levere til ønsket tid og at varen når frem i ubeskadiget stand.

f: Vi skal kunne levere den af kunden ønskede information på tekniske oplysninger, herunder bl.a. målerapporter mv.

g: Vi behandler og arkivere alle typer af reklamationer for til stadighed at kunne udvikle og forbedre de for virksomheden gældende procedurer.

h: Alle kunder kan på anmodning få adgang til Rotas kvalitetsstyringssystems

Virksomheden forpligter sig til.
  • At arbejde med kundefokus i hele organisationen.
  • Opstille konkrete mål, der viser i hvor høj grad der leves op til kvalitetspolitikken.
  • Løbende forbedrer kvalitetsledelsessystemet samt videreudvikle arbejdsgange, holdninger og kompetencer.
  • At overholde alle anvendelige kunde-, lov- og myndighedskrav.